Spotkanie świąteczne - zorganizuj idealne.

Spotkanie świąteczne - zorganizuj idealne.

Czas firmowych spotkań świątecznych zbliża się wielkimi krokami. Dlatego dzisiaj przekazujemy kilka cennych wskazówek, aby tegoroczne spotkania były wyjątkowo udane.

 

Po pierwsze zapytaj swoich współpracowników czego oczekują.

Czy chcą kameralnego przyjęcia w siedzibie firmy czy może wystawnej kolacji w ekskluzywnej restauracji? A może mają zupełnie inny pomysł na ten świąteczny czas? Uwzględnij pomysły pracowników, bo spotkania świąteczne są przede wszystkim dla nich. To bardzo dobry moment, aby podziękować wszystkim, którzy przez cały rok pracowali na sukces Twojej firmy. Warto też na takim spotkaniu opowiedzieć o firmowych planach na nadchodzący rok.

 

Organizując przyjęcie świąteczne zadbaj, aby wszyscy jego uczestnicy czuli się komfortowo.

Z tego względu lepiej zrezygnować ze wspólnego dzielenia się opłatkiem i tradycyjnego śpiewania kolęd. Żyjemy i pracujemy w środowiskach wielokulturowych.Dlatego, aby nikt nie poczuł się zakłopotany na takim spotkaniu warto, aby miało ono charakter „neutralny” jeśli chodzi o tradycje typowe dla danej religii.

 

Informację o planowanym spotkaniu przekaż pracownikom jak tylko ustalisz ostateczną datę.

Zwróć też uwagę, żeby samo spotkanie nie obywało się w ostatnim tygodniu przed świętami. Jest to intensywny czas biznesowo („zamykanie” roku). Wtedy też trwa „świąteczna gorączka” w większości domów. Pracownicy z pewnością docenią fakt, że spotkanie świąteczne odbyło się wcześniej a ostatnie dni przez świętami mogą zarezerwować dla rodziny.
Jeśli inne zobowiązania nie pozwalają na organizację takiego spotkania w grudniu rozważ spotkanie noworoczne. Zawirowania świąteczne miną i będziecie mogli spotkać się w spokojniejszej atmosferze.

Niezależnie od formy, miejsca i terminu spotkania pamiętaj, że to czas wspólnego świętowania a nie kolejne spotkanie „robocze”. Zadbaj o przyjemną atmosferę i choć na chwilę zapomnij o „deadlinach”, „asapach” itp. 🙂

 

Wesołego świętowania od całego Zespołu Events by Eva! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *